FAQ

Najczęśniej zadawane pytania

Masz pytania? Skontaktuj się z pracownikiem infolinii doradczej pod numerem telefonu 801-00-55-11 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 222-127-115 (dla połączeń z telefonów komórkowych).
Infolinia doradcza czynna codziennie w godzinach 08:00-22:00.
Umowa
Reklamy
Długość trwania umowy
Miejsce publicznego odtwarzania
Atrakcyjność
Godziny transmisji
Strona internetowa
Niedozwolone
Sygnał
Imprezy masowe
Sponsorzy
Sprzęt
Przeglądarki
Rozwiązanie umowy
Dane osobowe
Zaplecze techniczne
Konto użytkownika
Faktury
Płatności
Oferta
Klient
Publiczne odtwarzanie
Kaucja
ZAIKS
Kurier
Weryfikacja miejsc publicznego odtwarzania
Kontakt
Reklamacje
Płatność
Koszyk
Materiały promocyjne
Dekoder
faktury
Telewizja Polsat Sp. z o.o. 2021
WAŻNE! Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 grudnia 2021 r., w związku z czasową modernizacją telefonicznej obsługi zgłoszeń Klientów, zmianie ulegnie funkcjonowanie infolinii doradczej. Od wskazanej daty telefonicznie obsługiwane będą jedynie zgłoszenia dotyczące problemów z odbiorem usługi. Pozostałe zgłoszenia oraz zapytania należy składać drogą mailową na adres: pomoc@publiczneodtwarzanie.pl lub poprzez formularz kontaktowy w zakładce KONTAKT. Kontakt z pracownikiem infolinii doradczej możliwy jest pod numerem telefonu 801-00-55-11 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 222-127-115 (dla połączeń z telefonów komórkowych). Pytania można zgłaszać codziennie w godzinach 08:00-22:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.